Opinie o Nas
  • Pomoc FAQ

Wyszłam / wyszedłem z płatności, jak mogę zapłacić?

Po zamówieniu na skrzynkę mailową otrzymasz wiadomość z linkiem do strony zamówienia. Znajdziesz na niej przycisk „zapłać ponownie” który przeniesie Cię znów do strony płatności.

Czy wysyłacie za pobraniem?

Nie, zamówienie najpierw powinno zostać opłacone zgodnie z wybraną formą w koszyku.

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Niestety aktualnie nie ma możliwości odbioru osobistego.

Czy paczka jest jakoś oznaczona lub sugeruje zawartość?

Nie, paczka jest zupełnie anonimowa, bez żadnych nazw czy opisów. Nadawcą może być firma Entropia lub Playroom.

Moje zamówienie nie zostało jeszcze nadane, dlaczego?

Aby oferować szeroki wybór produktów najlepszej jakości korzystamy z dwóch hurtowni, które zajmują się kompletacją i wysyłką zamówień. Jedna z nich rezerwuje sobie czas ok 5 dni roboczych na skompletowanie i wysyłkę zamówienia. Dlatego też prosimy o cierpliwość.

W mojej paczce brakuje produktów!

Na początek polecamy sprawdzić czy na skrzynce pocztowej nie ma maila o dwóch paczkach. Aby oferować szeroki wybór produktów najlepszej jakości korzystamy z dwóch hurtowni, które zajmują się kompletacją i wysyłką zamówień. Twoje zamówienie może zawierać produkty z obu hurtowni, dlatego otrzymasz 2 paczki.

Jeżeli takiego maila nie ma, skontaktuj się proszę z nami pisząc na adres: kontakt@zmysly.pl

Czy zakupy są bezpieczne?

Tak, sklep działa od 2018 roku i jest własnością firmy Black Box.


BLACK BOX wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności: ul. Bertolta Brechta 9/141, 03-472 Warszawa, NIP 8341807357, REGON 367213757, adres poczty elektronicznej: kontakt@zmysly.pl, numer telefonu: 790635000.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Niestety nie, czasami jakość połączenia może być zła i możemy źle zrozumieć adres dostawy lub produkt. Dlatego aby uniknąć pomyłek prosimy o składanie zamówień przez stronę sklepu.

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Nie, zamówienia wysyłamy tylko na terenie polski.

 

  • Warunkowy dostęp do sklepu

Sklep tylko dla dorosłych.
Czy masz więcej niż 18 lat?