• Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

Kiedy zgłosić reklamację?

Reklamację zgłoś wtedy gdy w otrzymanym produkcie stwierdzisz wadę, produkt nie działa lub przestał działać, dotarł uszkodzony lub niezdatny do użytku.

Produkty, które odsyłasz w ramach reklamacji muszą spełniać podstawowe wymogi higieniczne czyli być czyste i zapakowane.

Reklamacji nie podlegają produkty w których uszkodzenia wynikły z używania niezgodnie z instrukcją lub przeznaczeniem. Przykładem mogą być niewłaściwe baterie, które zaklinowały się w środku lub naturalne zużycie produktu.

 

Jak zgłosić reklamację?

  1. Sprawdź w instrukcji czy na pewno dany produkt na pewno zachowuje się w sposób niewłaściwy i czy nie próbujesz go używać niezgodnie z instrukcją.
    Jeśli jest to produkt na baterie, sprawdź czy na pewno umieszczone są w prawidłowy sposób. Możesz spróbować też wymienić je na nowe.
  2. Skontaktuj się z nami. Napisz do nas maila, może będziemy w stanie Ci pomóc.
    Możesz także od razu zgłosić reklamację drukując formularz (Formularz reklamacyjny) i wypełniając go.
  3. Produkt spakuj do opakowania i załącz akcesoria jakie posiada. Dołącz formularz reklamacji i wszystko spakuj bezpiecznie do kartonu.
  4. Paczkę wyślij na adres: Black Box Mariusz Sosnowski ul. Bertolta Brechta 9/141, 03-472 Warszawa

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu. W tym czasie skontaktujemy się z Toba informując Cię o decyzji. W przypadku uznania reklamacji w ciągu kolejnych 7 dni roboczych wyślemy Ci nowy produkt. W przypadku reklamacji nie zwracamy środków, możliwa jest tylko wymiana towaru na nowy, wolny od wad. Zwrot środków możliwy jest tylko w przypadku gdy nie mamy możliwości dostarczenia nowego produktu.

 

 

ZWROTY

Kiedy zgłosić zwrot?

Jeśli otrzymasz zamówienie i stwierdzisz, że to nie dla Ciebie możesz wówczas skorzystać z procedury odstąpienia od umowy.

Zwracany produkt nie może być używany. Większość produktów dostarczanych jest w zapieczętowanych opakowaniach, których zgodnie z obowiązującymi przepisami nie można zwrócić ze względów higienicznych. Jeśli chcesz zwrócić zamówiony produkt, nie otwieraj go.
Produkty osobistego użytku, które mają naruszone plomby, opakowanie lub inne zabezpieczenia nie podlegają zwrotowi i zostaną zwrócone do nadawcy.

ZWROTOM oraz WYMIANIE nie podlegają części dolne bielizny osobistej (np. majtki, body).

 

Jak zgłosić zwrot?

  1. Zwrot możesz zgłosić w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Najszybciej zrobisz to wysyłając do nas maila na adres: kontakt@zmysly.pl
  2. Wydrukuj formularz zwrotu (Formularz odstąpienia od umowy) i wypełnij go. Bezpiecznie zapakuj wszystkie produkty do zwrotu w karton tak aby nic nie zostało uszkodzone w transporcie.
  3. Paczkę wyślij na adres: Black Box Mariusz Sosnowski ul. Bertolta Brechta 9/141, 03-472 Warszawa

 

Zwrot rozpatrujemy w ciągu 7 dni od otrzymania zwracanego produktu. W tym czasie skontaktujemy się z Tobą informując Cię o decyzji. W ciągu kolejnych 7 dni zwrócimy Ci środki. Zwracamy otrzymane płatności za produkty z pominięciem kosztów wynikających z wybranego sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez nas sposób dostarczenia.

  • Warunkowy dostęp do sklepu

Sklep tylko dla dorosłych.
Czy masz więcej niż 18 lat?