REKLAMACJE

Kiedy zgłosić reklamację?

Reklamację zgłoś wtedy gdy w otrzymanym produkcie stwierdzisz wadę, produkt nie działa lub przestał działać, dotarł uszkodzony lub niezdatny do użytku.

Produkty, które odsyłasz w ramach reklamacji muszą spełniać podstawowe wymogi higieniczne czyli być czyste i zapakowane.

Reklamacji nie podlegają produkty w których uszkodzenia wynikły z używania niezgodnie z instrukcją lub przeznaczeniem. Przykładem mogą być niewłaściwe baterie, które zaklinowały się w środku lub naturalne zużycie produktu.

Jak zgłosić reklamację?

  1. Sprawdź w instrukcji czy na pewno dany produkt na pewno zachowuje się w sposób niewłaściwy i czy nie próbujesz go używać niezgodnie z instrukcją.
    Jeśli jest to produkt na baterie, sprawdź czy na pewno umieszczone są w prawidłowy sposób. Możesz spróbować też wymienić je na nowe.
  2. Skontaktuj się z nami. Napisz do nas maila, może będziemy w stanie Ci pomóc.
    Możesz także od razu zgłosić reklamację drukując formularz (Formularz reklamacyjny) i wypełniając go.
  3. Produkt spakuj do opakowania i załącz akcesoria jakie posiada. Dołącz formularz reklamacji i wszystko spakuj bezpiecznie do kartonu.
  4. Paczkę możesz wysłać:
    • pocztą lub kurierem na adres: Mariusz Sosnowski ul. Bertolta Brechta 9/141, 03-472 Warszawa
    • do paczkomatu: WAW228AP ul. Burdzińskiego 5 Warszawa

Reklamacje wysyłane są do hurtowni lub producenta gdzie są rozpatrywane. W przypadku reklamacji nie zwracamy środków, możliwa jest tylko wymiana towaru na nowy, wolny od wad. Zwrot środków możliwy jest tylko w przypadku gdy nie mamy możliwości dostarczenia nowego produktu.

ZWROTY

Kiedy zgłosić zwrot (odstąpienie od umowy)?

Jeśli otrzymasz zamówienie i stwierdzisz, że to nie dla Ciebie możesz wówczas skorzystać z procedury odstąpienia od umowy.

Większość produktów dostarczanych jest w zapieczętowanych opakowaniach, których zgodnie z obowiązującymi przepisami nie można zwrócić ze względów higienicznych. Jeśli chcesz zwrócić zamówiony produkt, nie otwieraj go.
Produkty osobistego użytku, które mają naruszone plomby, opakowanie lub inne zabezpieczenia nie podlegają zwrotowi i zostaną zwrócone do nadawcy.

Jak zgłosić zwrot?

  1. Odstąpienie od umowy możesz zgłosić w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Najszybciej zrobisz to wysyłając do nas maila na adres: kontakt@zmysly.pl
  2. Wydrukuj formularz zwrotu (Formularz odstąpienia od umowy) i wypełnij go. Zapakuj wszystkie produkty do zwrotu w karton tak aby nic nie zostało uszkodzone w transporcie.
  3. Paczkę wyślij na adres: Black Box Mariusz Sosnowski ul. Bertolta Brechta 9/141, 03-472 Warszawa

Szczegółowe informacje nt. prawa do odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie.

Od dnia 01.01.2021 prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego

Produkt dodany do porównania.

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.